luni, 31 mai 2010

Intalnire la Coasta Campului

Va invitam sambata 19 iunie, la picnic si sueta la iarba verde, intr-un loc pe care noi il numim Coasta Campului.

Coasta Campului este la doi pasi de Bucuresti, intr-un sat numit Popesti.

De ce Popesti? Pentru ca acolo vom gasi cateva lucruri frumoase: o biserica monument istoric, un sit arheologic, o poveste frumoasa din trecut, povesti amuzante de astazi si altele pe care le vom descoperi impreuna.

VA PROPUNEM URMATOARELE:
  • sa petrecem o duminica impreuna la aer curat si iarba verde
  • sa descoperim Popestiul impreuna
  • sa vorbim cu oamenii din sat, sa ne cunoastem
  • sa ne plimbam prin satele din jur si sa descoperim case vechi si fumoase
  • sa facem fotografii si desene
  • sa ne sfatuim despre ce s-ar putea face acolo
PROGRAM:

ora 10.00 am - intalnire la locatie - in fata bisericii
10.00 am - 10.30 am - sa ne cunoastem
10.30 am-13.00 am - vizite in imprejurimi
13.00 am - 15.00 am - picnic si sueta
15.00am-20.00am - vizite in satele vecine

Locatia este urmatoarea: - pe DN 4, pe drumul spre Popesti Leordeni se merge pana la Frumusani, unde se face stanga pana la Popesti.



DE ADUS: aparate foto, caiete de schite si instrumente de desen, biciclete (vizitele in imprejurimi se pot face cu bicicleta sau cu masina).
Pentru masa de pranz va propunem sa ne bucuram impreuna de mancarea pe care o va pregati pentru noi o familie din sat. Propunem pentru aceasta o participare de 10-15 RON.

In cazul in care vreti sa faceti si piata, veti putea gasi aici: lapte, oua, branza, ceapa, rosii si altele pe care le puteti cumpara de la popesteni.

PANA ACUM SUNTEM (si ne dorim sa veniti cat mai multi alaturi de noi):

prof. dr. arh. Sandu Miclescu - initiatorul proiectului
conf. dr. arh. Mihai Opreanu
arh. expert eval. Adina Badulescu
asist. drd. arh. Oana Mihaescu
arh. Emilia Tugui
Va rugam confirmati participarea pana la data de 18 iunie pentru a putea sti cati vom fi la masa.

Va asteptam cu drag !

2 comentarii:

  1. Minunat! Îmi pare rau ca sunt geografic deprte(peste 2500 Km)si ca nu voi putea lua parte aevea la aceasta prima întrunire. În gând însa voi fi alaturi de voi.Pentru mine, bunic ce nu si-a pierdut niciodata nadejdea, sunteti o confirmare si o minunata speranta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maine e zi de explorare si furtuna de idei!
    Au confirmat 17 oameni mari cu 3 oameni mai mici. :)

    Diferenta de varsta de 50 de ani dintre noi va fi sursa de energie si dezbateri, prospetime si inspiratie!

    Vom povesti!

    RăspundețiȘtergere